Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

Δοκιμάζοντας το Argan Oil από την KYANA...

Καλημέρα και Χρόνια πολλά!!!! Εύχομαι να έχουμε ένα χαρούμενο και δημιουργηκό 2017!!!!

Το πρώτο post για το 2017 επέλεξα να είναι είναι το review του Argan Oil της KYANA. Οι συχνές βαφές καθώς και το καθημερινό styling είχε ταλαιπωρήσει τα μαλλιά μου που είχαν χάσει τη λάμψη τους και την απαλότητα τους. Έτσι στην τελευταία μου επίσκεψη στο κομμωτήριο ζήτησα από την κομμώτρια μου να μου προτείνει κάποιο έλαιο φροντίδας. Έτσι άρχισα να χρησιμοποιώ το Argan Oil από την ΚΥΑΝΑ. 

Έχει τη δυνατότητα να ενυδατώνει σε βάθος τα μαλλιά κλείνοντας μέσα τους την υγρασία που χρειάζονται. Προσφέρει λάμψη και ένα πολύ απαλό τελείωμα. Επίσης βοηθά πολύ στον έλεγχο του φριζαρίσματος. Περιέχει φυσικά αντιοξειδωτικά και βιταμίνη Ε. Η τιμή του είναι στα 27 Ευρώ (100ml) και θα το βρείτε σε επιλεγμένα κομμωτήρια καθώς και στο επίσημο site της KYANA (www.kyana.gr)

Πείτε μου τη γνώμη σας... Το έχετε δοκιμάσει;


xoxo...

Fotini   💜💜💜

(ΥΓ: το προϊόν έχει αγοραστεί με δικά μου χρήματα και η ανάρτηση δεν είναι διαφημιστική)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου