Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

bioten body nutrients review.....



Όσο η θερμοκρασία ανεβαίνει και οι αποδράσεις μας στην παραλία πληθαίνουν, τόσο μεγαλύτερη είναι η ανάγκη για ενυδάτωση.
 Έχω δοκιμάσει άπειρα προϊόντα ενυδάτωσης κατά διαστήματα… άλλα μου άρεσαν, άλλα όχι και άλλα με άφηναν παγερά αδιάφορη. Σπάνια όμως ενθουσιαζόμουν από ένα προϊόν και αυτό γιατί πάντα πίστευα πως θα βρω κάτι καλύτερο.  Αυτή τη φορά όμως πραγματικά εντυπωσιάστηκα και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας. Το προϊόν για το οποίο θέλω να σας μιλήσω είναι η νέα ενυδατική κρέμα της bioten body nutrients το οποίο ισχυρίζεται πως προσφέρει 48ωρη ενυδάτωση.  


Στην αρχή τρελάθηκα με τη μυρωδιά (πραγματικά αξίζει να τη πάρετε μόνο και μόνο για να τη μυρίζετε), στη συνέχεια διαπίστωσα πως με την εφαρμογή δίνει λάμψη στην επιδερμίδα μου και αυτό την κάνει ιδανική για τις ημέρες που επιλέγω να φορέσω φούστα…. Τέλος  την δοκίμασα μετά από μία ολόκληρη ημέρα στην παραλία και έπειτα από ένα καλό ηλιακό έγκαυμα και έχω να πω πως πραγματικά ενυδατώνει σε βάθος και φροντίζει την επιδερμίδα.
Βρήκα πως ιδανική στην εφαρμογή της είναι αμέσως μετά το μπάνιο πριν καλά καλά φορέσω το μπουρνούζι μου (με αυτό τον τρόπο απορροφάτε στο 100%).

Τώρα ας περάσω στη σύνθεσή της… πρόκειται για ένα 100% φυσικό προϊόν που περιέχει βούτυρο κακάο και έλαιο macademia.
Ολοκληρώνοντας  να σας πω πως σίγουρα θα την αγοράσω μόλις μου τελειώσει μιας και έμεινα ειλικρινά πάρα πολύ ευχαριστημένη.
Τέλος δεν την συνιστώ σε καμία περίπτωση εάν το δέρμα σας είναι λιπαρό… εσείς όπως σας είπα και πιο πάνω…. μπορείτε απλά να την αγοράσετε για να την μυρίζεται…

Ευχαριστώ θερμά την εταιρεία bioten για την ευγενική χειρονομία να μου τη στείλει να την δοκιμάσω

Xoxo…..
Fotini….!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου