Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

πώς να ήσαστε έτοιμες σε δέκα λεπτά!!!



Γεια σας και πάλι!!! Τι κάνετε? Πως περάσατε το τριήμερο? Εγώ και πάλι οικογενειακά!
Λοιπόν σήμερα και με αφορμή την απίστευτη βαρεμάρα που είχα σήμερα το πρωί αποφάσισα να κάνω ένα post με πέντε γρήγορους και εύκολους τρόπους για να ήσαστε έτοιμες σε δέκα λεπτά!!!
Πόσες φορές ξυπνήσατε το πρωί χωρίς καθόλου διάθεση…. Πόσες φορές παρακαλούσατε για να συμβεί ένα μικρό «θαύμα» και να ήσαστε έτοιμες με ένα πετάρισμα των ματιών σας? Φίλες μου δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα μου συμβαίνει αρκετά συχνά!!!! J!
Έτσι λοιπόν με την πάροδο των χρόνων ανακάλυψα πέντε μικρά κολπάκια ώστε σε δέκα λεπτά να είμαι έτοιμη  και ιδού λοιπόν σας τα παρουσιάζω…..
1.       Χτένισμα πασπαρτού….
Όλες έχουμε ένα χτένισμα που μπορούμε να το κάνουμε σε ένα λεπτό… είτε μία απλή αλογοουρά, είτε ένα ψηλό κότσο είτε -για όσες έχουν κοντά μαλλιά- λίγο κερί στις άκρες και έξω από το σπίτι.
2.       Μακιγιάζ υγείας…
Μία απλή bb cream με λίγη πούδρα, λίγο ρούζ, και μία στρώση μάσκαρα θα σας κάνει να φαίνεστε τουλάχιστον πιο φρέσκια.
3.       Ρούχα απλά και συνήθως μονόχρωμα…
Επιλέγοντας ένα μονοχρωματικό outfit εξαρχής μειώνετε τις πιθανότητες σφάλματος στο ντύσιμό σας.
4.       Συνοδέψτε με απλά αξεσουάρ.
Ένα ζευγάρι πέρλες, και ένα απλό μονόπετρο δαχτυλίδι  είναι κομμάτια που κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να απουσιάζουν από καμία κοσμηματοθήκη! Είναι κομμάτια απλά που προσδίδουν κομψότητα και αίγλη σε οποιοδήποτε λουκ.
5.       Ένα ζευγάρι μεγάλα γυαλιά ηλίου…
Θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε τις πρωινές ακτίνες του ήλιου και θα σου επιτρέψουν που και που να κλείνεις και λίγο τα ματάκια σου….. εκεί στο άβολο κάθισμα του μετρό, του λεωφορείου, του τραμ κτλ.

Κορίτσια μου αυτά από εμένα.... αν έχετε κι εσείς κάποια tips για τα πρωινά γράψτε μου στα σχόλια θα χαρώ πολύ να τα διαβάσω!!


Xoxo
Fotini !

8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο post με χρήσιμες σύμβουλες! Θα τις εφαρμόσω όλες εκτός αυτής του μακιγιάζ γιατί λόγω ηλικίας μόνο στις βόλτες βάφομαι. Όταν πηγαίνω στο σχολείο μόνο lip balm βάζω γιατί έχω ξηρά χείλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. egw panta eimai etoimi se deka lepta!!eidika to prwi
    variemai ta polla polla!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραιο το ποστ σου!!!!!εχω κανει και εγω ενα αντιστοιχο αν θελεις περασε απο το blog μου να ριξεις μια ματια....
    http://zoydaki1985.blogspot.gr/2013/03/5.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή