Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

bh cosmetics 10 color professional blush palette review!!!!



Γεια σας κορίτσια!!! Τι κάνετε?
Σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για μία παλέτα με ρουζ που αγόρασα πριν από περίπου έξι μήνες από το site bh cosmetics.com . Η παλέτα περιέχει δέκα ρουζ από το απαλό και διακριτικό ροζ έως το έντονο πορτοκαλί. Περιέχει επίσης  δύο καφέ ρους που λειτουργούν ως bronzer. Η απόδοση τους είναι υπέροχη αφού με ένα μικρό άγγιγμα αφήνει μία αρκετά καλή ποσότητα χρώματος. Επιπλέον θα ήθελα να προσθέσω πως δεν θρυμματίζονται κατά την τριβή με το πινέλο σας, οπότε και θα σας διαρκέσουν αρκετά. Από το συγκεκριμένο site αγόρασα και ένα ολοκληρωμένο set πινέλων για τα οποία όμως θα σας μιλήσω σε επόμενο post.hη τιμή της ήταν πάρα πολύ καλή. Αυτή τη στιγμή στο site της εταιρείας κοστίζει 15$ τιμή πάρα πολύ καλή αν σκεφτείς πως για το κάθε ρουζ πληρώνεις περίπου 1,5 ευρώ.   
Hello girls!
Today I decided to talk to you for
a blush palate that I bought  about six months ago, from bh cosmetics.com. The blush palette contains ten blushes from the gentle and discreet pink to the bright orange. It also contains two brown shades which you can use as a bronzer. The pigmentation is great! it  leaves a pretty good amount of color. Furthermore they don’t crumble when you rubbed them with your brush, so they will last quite a bit. It costs $ 15 which is a very good price considering that, at this amount you will buy 10 blushes.


 
Στις φωτογραφίες που ακολουθούν σας δείχνω όλες τις αποχρώσεις  καθώς και την απόδοση τους στο χέρι μου.
In the pictures below I will show you all the shades and their pigmentation in my hand.

 

Αυτά λοιπόν από εμένα… πείτε μου πως σας φάνηκε η παλετίτσα μου? Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από τα bh cosmetics? Εγώ έχω βάλει στο μάτι το primer τους καθώς και το foundation για τα οποία έχω ακούσει πολύ καλά λόγια.
Φιλάκια πολλά…
that’s all from me… tell me your comments about this palett. Have you ever try anything from bhcosmetics.com? Next in my wish list is the primer and the foundation which I  have heard many positive comments.  
 
Many kisses ...
Xoxo
fotini

7 σχόλια:

  1. Φωτεινή μου τι τέλεια παλέτα! μπορείς να μου δώσεις το link του eshop? ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι υπέροχη!!! Ορίστε και το link.. http://www.bhcosmetics.com/products/face/10-Color-Professional-Blush-Palette/ καλές αγορές!!!
      φιλάκια!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή
  2. Δεν την είχα υπόψη μου την εταιρία. Πολύ όμορφη η παλέτα και καλύπτει όλη την γκάμα των αποχρώσεων που χρειαζόμαστε για τα καθημερινά μας μακιγιάζ!
    Με γεια σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φαίνεται τέλεια,και πραγματικά αξίζει τα λεφτά!!!θα την έχω κατά νου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή