Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

classics black eyeliner review!!!



Γεια σας!!! Τι κάνετε;
Καλή χρονιά σας εύχομαι από τα βάθη της καρδίας μου!!!
Σκεπτόμουν με ποιο post να ξεκινήσω το 2013… και αποφάσισα πως τι καλύτερο από ένα review κάποιου προϊόντος που μου άρεσε πολύ κι που σίγουρα θα το ξαναγοράσω!!
Ξεκινώντας λοιπόν θα σας αποκαλύψω το προϊόν……
Ταραν…..




Όπως σας είχα πει και στο haul αγόρασα ένα eyeliner το οποίο εξ αρχής με ενθουσίασε… είναι το Classic black eyeliner από την erkul kozmetik. Όπως θα καταλάβατε και από το όνομα της εταιρείας πρόκειται για μία τουρκική εταιρεία καλλυντικών της οποίας τα προϊόντα πληρούν τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές.
Το eyeliner έρχεται σε ένα τεράστιο μπουκαλάκι που περιέχει 8ml προϊόντος!!!!!!!
Μπορώ να πω χωρίς υπερβολές πως έχει το μέγεθος μάσκαρας. Είναι super black και αρκετά υγρό χαρίζοντας ένα αρκετά έντονο εφέ! Το πινελάκι του είναι πολύ λεπτό για να μπορέσει κάποιος να σχεδιάσει και την παραμικρή λεπτομέρεια. Η διάρκεια του είναι τέλεια αφού μένει όλη την ημέρα.
Με λίγα λόγια έχει όλα όσα ζητάμε από ένα eyeliner. Κορίτσια σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα αν το βρείτε στην αγορά πάρτε το, το ξέρω πρώτη φορά σας το λέω για ένα προϊόν έτσι για να δείτε πόσο το λάτρεψα! Α!! δεν σας είπα το καλύτερο  κόστισε μόλις 3 ευρώ… πως σας φάνηκε;
Αυτά από εμένα ξέρω πως δεν ήμουν τόσο πιστή στο ραντεβού μου τη περίοδο των γιορτών αλλά σας υπόσχομαι θα επανορθώσω…. Σας φιλώ γλυκά και μέχρι την επόμενη φορά σας στέλνω την αγάπη μου….

Xoxo
fotini

8 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά!
    Εγώ σπάνια χρησιμοποιώ eye liner γιατί κάνει τα μάτια μου να φαίνονται πολύ κουρασμένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή χρονιά και σε εσένα!!!! δοκίμασε μα βάλεισ eyeliner μόνο στην εξωτερική γωνία... θα σε βοηθήσει αρκετά μια αλλά λύση είναι να βάλεισ ένα καφε eyeliner που δεν έχει τόσο έτονο αποτέλεσμα!!!

      Διαγραφή
  2. Γεια σου !! καλη Χρονια!!! Σε εχω κανει tag !! Θα χαρω πολυ να δω τις απαντησεις σου!!!

    http://beautywithmairy.blogspot.gr/2013/01/bauty-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολύ για τι tag.... εδώ θα δεισ τισ απαντήσεισ μου... http://beautyandfashiondowntown.blogspot.gr/2013/01/beauty-tag.html

      Διαγραφή
  3. Θα το δοκιμάσω γιατί χρησιμοποιώ και σχεδόν καθημερινά eyeliner.Οπότε με τέτοια τιμή αξίζει τον κόπο.Ευχαριστούμε Φωτεινή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παρακαλώ... να εισαι καλά!!!! ελπίζω να σου αρέσει κι εσένα όσο κι εμένα!!! πραγματικά το έχω λατρέψει!!!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. το αγορασα από το beautytown.gr!!! ναι το γνωστό κατάστημα που σχεδόν όλεs ξέρουμε από την αγαπημένη Νατάσσα έχει και eshop!!!

      Διαγραφή