Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

review για την Trevarno organic day cream....

Γεια σας και πάλι!!! Τι κάνετε;
Σήμερα που ο καιρός είναι αρκετά βροχερός και το κρύο αρχίζει να γίνεται έντονο αποφάσισα να σας μιλήσω για μια νέα κρέμα ημέρας που άρχισα να χρησιμοποιώ,  αρκετά ενυδατική, η οποία καλύπτει τις ανάγκες της επιδερμίδας μου στο έπακρο. Πρόκειται φυσικά για την Organic Trevarno day cream! Την οποία και μπορείτε να βρείτε στο www.organicbrands.gr.


Όπως μαρτύρα και το όνομα της είναι μια εντελώς οργανική κρέμα κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος. Εγώ προσωπικά έχω μεικτό προς λιπαρό δέρμα και μπορώ μα πω πως είναι ιδανική. Απορροφάται παρά πολύ γρήγορα -αν και είναι λίγο παχύρευστη - και έτσι μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε πριν το μακιγιάζ σας, επιπλέον περιέχει βιταμίνη Ε η οποία βοηθά στο μα παραμείνει η επιδερμίδα λεία και απαλή. Τέλος θα ήθελα να σας πω κάτι που παρατήρησα στο διάστημα που τη χρησιμοποιώ, έχω δει μεγάλη διάφορα στους πόρους μπορώ να σας πω με σιγουριά πως βοήθησε στη συρρίκνωση τους.
Εσείς την έχετε δοκιμάσει; Θα τη δοκιμάζατε; Θα ήθελα επίσης να μου πείτε την δικιά σας αγαπημένη κρέμα ημέρας…
Αυτά από εμένα σας στέλνω την αγάπη μου και πολλά πολλά φιλιά…

( το προϊόν το έχω αγοράσει μόνη μου με δικά μου χρήματα και δεν μου ζητήθηκε από το κατάστημα να το αναφέρω στο blog μου ο μόνος λόγος που το αναφέρω είναι γατί έμεινα παρά μα πάρα πολύ ικανοποιημένη από την άμεση εξυπηρέτηση)


Xoxo
fotini

2 σχόλια:

  1. Ψάχνω καιρό για την κρέμα ημέρας που με αφήσει απόλυτα ικανοποιημένη....αυτή λοιπόν θα τη δοκιμάσω!!! Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώ τη fluide hydrant matifiant της Avene....Θα χαρώ πολύ να γίνεις μέλος στο blog μου....http://beautytipswithligeri.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή