Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

μαλάκια.... μεταξένια



Καταραμένο iphone πάει το post μου… ε τι να πω σήμερα η τύχη δεν είναι με το μέρος μου μία μόνο κίνηση  και το σημερινό post έγινε καπνός…. Ε τι να κάνω λοιπόν θα πάω κόντρα στην μαύρη μου την τύχη και θα τα ξαναγράψω.!!!
Λοιπόν το σημερινό μου θέμα ήταν τα προϊόντα που χρησιμοποιώ  για την καθημερινή φροντίδα των μαλλιών μου.!
Ας αρχίσουμε με το σαμπουάν… αυτό που με έχει βολέψει πάρα πολύ είναι το Pantene pro-V αναδόμηση και προστασία φια κανονική χονδρή τρίχα. Αυτό το σαμπουάν καθαρίζει σε βάθος τα μαλλιά μου αφήνοντας ένα υπέροχο άρωμα φρεσκάδας.
Το επόμενο προϊόν που χρησιμοποιώ είναι το Conditioner και πάλι από το Pantene Pro_V  για απαλά και μεταξένια μαλλιά. Περιέχει μικρό συστατικά λείανσης και βοηθά στον έλεγχ του φριζαρίσματος.
Μία φορά την εβδομάδα φροντίζω λίγο παραπάνω τα μαλάκια μου κάνοντας τους μία μάσκα. Η τελευταία μου ανακάλυψη είναι η 3minute moisturizing hair mask της OPEN. Περιέχει οργανική αλόη και πρωτεΐνες σιταριού και μελιού.
Πριν ολοκληρώσω για δεύτερη ( και ελπίζω τελευταία φορά ) αυτό το post θα ήθελα να σας μιλήσω για ένα spray καθημερινής χρήσης το οποίο με βολεύει αρκετά και ξεμπερδεύει αμέσως τη ζούγκλα. Το spray Conditioner της Pantene Pro_V balsamo  για ανάλαφρα μαλλιά. Και εδώ έχω να σας και ένα μικρό tip ενώ όλα τα προϊόντα που χρησιμοποιώ είναι για κανονική και χονδρή τρίχα το spray το έχω πάρει για λεπτή τρίχα έτσι είμαι σίγουρη  πως δεν θα βαρύνει τα μαλλιά μου.
ορίστε και μία συνοπτική φωτό με όλα τα προϊόντα.

 
Αυτά από εμένα….. η συνέχεια αύριο… εκτός απροόπτου βέβαια…


Καληνύχτα!!!!!!
Xoxo
fotini

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου