Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Photogenic Lumessence review...




  Γεια σας γεια σας .... σήμερα θέλω να ας μιλήσω για το αγαπημένο μου foundation όλων των εποχών και δεν είναι άλλο  από το photogenic lumesssence της επίσης λατρεμένης  μου LAΝCOME .



   Ένα έχω να σας πω από τη στιγμή μου το δοκίμασα το ΛΑΤΡΕΨΑ!!!! είναι υπέροχο αφήνει ένα υπέροχο ματ τελείωμα ακόμη και στην " ταφ " ζώνη στην οποία γίνομαι πολύ λιπαρή κατά τη διάρκεια τη ημέρας.


Απλώνεται πάρα πολύ εύκολα είτε με τα χέρια είτε με πινέλο αν και εγώ προσωπικά προτιμώ να το απλώνω με το πινέλο αφού με αυτό τον τρόπο μου δίνει την μέγιστη δυνατή κάλυψη..... μιας και αναφέρω την κάλυψη πρέπει να σας πω πως είναι μέτριας κάλυψης άλλα μπορείται να απλώσετε πάνω από μια στρώση προϊόντος και με αυτό τον τρόπο μπορείτε να το προσαρμόσετε στις δικές σας ανάγκες. Ισχυρίζεται ότι διαρκεί έως 14 ώρες και όντως διαρκεί… αρκεί να το σετάρετε με μια απλή πούδρα. έχει δείκτη spf 15 και δεν περιέχει άρωμα. το μόνο αρνητικό είναι η τιμή του μιας και κοστίζει περίπου 52 ευρώ.
 εσάς ποιό είναι ρο αγαπημένο σας foundtion??? περιμένω νέα σας....

xoxo....
fotini!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου